Amatorski Film Tour Prijsvraag

Wie heeft er zin in een avondje heerlijk genieten van Amatorski, en wil het gezelschap van ondergetekende er bij nemen ? Eventueel inclusief logies en ontbijt. Wil je hier voor in aanmerking komen laat mij dan weten waarom ik jou nou juist moet uitnodigen. Vervoer naar Sint Truiden zul je zelf moeten regelen. De datum dat dit staat te gebeuren is Donderdag 19 Januari om 20:15 in de Academie zaal te Sint Truiden.

the ‘Amatorski film’ tour, a subtle ‘mariage’ of music and film in purest Amatorski style. We created a new soundtrack for the Belgian avant-garde film ‘Impatience’ (1928) and our earlier songs are accompanied by mesmerising visuals from young film talent Stien De Vrieze.”

6 gedachtes over “Amatorski Film Tour Prijsvraag

  1. Wat een leuk initiatief! Ik kan helaas niet. Gelukkig heb ik Amatorski afgelopen vrijdag in een uitverkochte Ekko gezien. Inne Eysermans complimenteerde de Hollanders nog met hun harde geklap met een luid applaus tot gevolg.

    Mijn reden om mee te mogen: ik herinner me ooit (2004?) nog met je in de kelder van Nighttown naar een steengoede houseset van een bekende van je te hebben geluisterd. Vraag me nog steeds af wie dat nu eigenlijk was. Daar moeten we het nodig over hebben! Maar goed, dat volgt wel een andere keer. Ik kan immers geeneens.

  2. Theiz: fantastisch initiatief dat ook van een grote gastvrijheid getuigt. Helaas kan ik ook niet, maar ik wens je een mooie muzikale avond. Dat zal wel lukken met deze goede band!

Reacties zijn gesloten.