Botswana Guitar Music

Een Botswaanse vrouw hanteert de gitaar geheel volgens eigen methode, en dat levert lang geen slecht resultaat op. Aan de triomfantelijke blik in haar ogen te zien, is zij het daar roerend mee eens… De vrouw is ogenschijnlijk een autodidact met een goed gehoor en een creatieve geest. In plaats van het snaarinstrument op de gebruikelijke manier te hanteren, heeft zij een eigen stijl bedacht, waardoor haar muziek gelijk ook uniek klinkt. (bron: AD)

15 gedachtes over “Botswana Guitar Music

  1. oh nee he, niet ook al hier he!…
    had het al gezien op FB, en het is inderdaad best een leuk filmpje. toch vind ik het een beetje schilderen op nummer voor gitaristen, als je begrijpt wat ik bedoel 😉

  2. Ik vind vooral de interesse en participatie van de buurjongen fascinerend, met name op 1min25…

  3. Gitaar gestemd in een accoord waardoor je in losse aanslag al je grondtoon hebt en heerlijk kan soleren. Grappig filmpje en ook al lijkt het wat schilderen op nummer, ik zal toch even moeten oefenen voordat ik het haar na doe. En die gaap op 1:25, ach, als je vrouw van Mark Knopfler bent moet je vast ook wel eens gapen als ie weer gaat soleren … 😉

  4. Niet alleen als je mevrouw Knopfler heet hoor. Ik zat in Ahoy toen onze Mark onlangs het voorprogramma van Bob Dylan verzorgde. Een langgerekte gaap was over mij…

Reacties zijn gesloten.