interview Nancy Brick en live-uitvoering van Sail

nancybrick-grp1-xl-dehaas-0313

Ook bij Kindamuzik zijn ze enthousiast over Nancy Brick. Op de site is nu een uitgebreid interview te lezen, o.a. over hun eigenzinnige benadering van de muziekwereld.

Als extra een live-uitvoering van het nummer Sail, een filmpje dat door Kindamuzik is opgenomen bij de Reeuwijkse Plassen.

foto: Jelmer de Haas

5 gedachtes over “interview Nancy Brick en live-uitvoering van Sail

  1. Tjemig, mocht Nancy Baksteen nog een manager zoeken dan kunnen ze echt jou vragen, Peter 😉
    Volgens mij is dit intussen je 10e item hier voor dit tweetal…
    Neemt niet weg dat ik het liedje fraai vind, temeer omdat die Reeuwijkse plassen allerlei herinneringen bij mij oproepen aan mijn jeugd tot jong volwassenheid.

  2. het derde, welgeteld Kees, en dat is inclusief de recensie die door David geschreven is. overdrijven is ook een vak..

    • Nou nou, volgens mij heb je er op de Mousique-Facebookpagina ook nog het één en ander aan Nancy Bakstenen op gemikt. ‘Tien’ neme men ook niet al te letterlijk…
      Maar voor alle helderheid: ik vind het prima hoor; ik constateer het slechts. Mijn Kift-gehalte is trouwens ook bovengemiddeld 😉

  3. haha, als ik het gezichtenboek niet meetel is jou Kift-gehalte stukken hoger dan mijn Brick-gehalte. maar ik vind het prima hoor, we gaan daar geen fittie over maken, voor je het weet gaat er een baksteen door een ruit ofzo en heb je de poppen aan het dansen…

Reacties zijn gesloten.