Vingerhoedje Bjork – Hyperballad (Girls Blouse remix by Outkast)

Vingerhoedje

Bjork – Hyperballad (Girls Blouse remix by Outkast)

Ik sprak er al over in mijn bastards recensie, dat ik een van de mooiste bjork remixen ooit had herontdekt. Ik heb altijd gedacht dat het een Plaidremix was, maar na enig zoekwerk (dank u wel Discogs) weet ik nu dat er vermoedelijk Beamont Hanant en Richard Brown achter zitten.

‘k Wilde nog heel even wachten deze remix te delen, voor zoiets moois mogen jullie wel heel even de tijd nemen…

Die strings, in combinatie met de stem van Bjork, daar zijn geen woorden voor! Daar moet je gewoon naar luisteren en stil over blijven… heel stil.

 

Een gedachte over “Vingerhoedje Bjork – Hyperballad (Girls Blouse remix by Outkast)

  1. Na uren stilte, vul ik de leegte met mijn reactie.
    Toevallig vind ik Hyperballad één van de betere Björknummers – ik ben geen fan hoor – zeker ook die keys en beats erbij. Die mis ik in deze remix wel een beetje. Maar daar komt wel heel veel gedragen sfeer voor in de plaats. Minder Hyper, maar veel meer Ballad zeg maar. Kortom: fijn Vingerhoedje, Theiz!

Reacties zijn gesloten.