babel 2.0 (beyond M&S)

Al jullie M&S fans die nog steeds niet genoeg hebben van Sigh No More 2, blijf vooral in Babylon hangen en negeer dit artikeltje.

Voor iedereen die zijn horizon wat verder wil verbreden, heb ik hier een paar aardige alternatieven voor de meest overschatte Britse band van het jaar op een rijtje gezet:

Trampled By Turtles (album: Stars And Satellites, uit 12-11)

The Deep Dark Woods (album: The Place I Left Behind, 2011)

Chatham County Line (album: Sight And Sound, juli 2012)

The Lumineers (album: The Lumineers, april 2012)

10 gedachtes over “babel 2.0 (beyond M&S)

  1. Ik zou dit natuurlijk moeten negeren, want geniet van een prima M&S plaat, maar moet toch kwijt dat ik zelden zo’n arrogant en vervelend begin van een artikel heb gelezen. Iets dat ik totaal niet gewend ben van hier. Kom gewoon met mooie nieuwe muziek te komen zonder een andere artiest daarbij naar beneden te trekken…of doe het humoristisch….

    En moet die oubollige muziek van hierboven dan mijn horizon verbreden? Smaken verschillen uiteraard, maar als je zo hoogdravend begint verwacht ik heel wat….

    Maar enfin, ik ga weer met mijn nauwe visie en oogkleppen verder luisteren naar iets anders…

  2. nou ja zeg, heren, zijn jullie soms fan van dat M&S? het feit dat ik dit keer geen humor gebruik als stijlfiguur maakt het nog niet tot een serieuze bijdrage hoor…

    • Ik ben geen fan van M&S, maar ik vind dat ze toch echt wel fijne muziek maken – oké, heel vernieuwend is het niet, maar ik word er altijd wel vrolijk van en ze brengen het ook nog gepassioneerd. Bovendien hoor ik niet zo goed wat die vier bandjes hierboven nou zo erg bijzonder maakt.

    • Ik vind dat M&S genoeg genietbaars maakt, maar dat hoef jij (of anderen) uiteraard niet zo te vinden. Het is meer dat ik niet zie waarom M&S genoemd moeten worden als nullijn waartegen je de nieuwe bands afzet. Verder vind ik het alleen maar leuk hoor als je andere bands dropt…

  3. Gisteren achter het net gevist voor tickets voor M&S, binnen 10 minuten uitverkochte Lotto Arena! Persoonlijk vind ik dat dit soort muziek geen pretenties nodig heeft, gewoon lekker gaan en muziek maken.

    leuk voorbeeld van een folk gelegenheid gezelschap aan de hand van een vlaamse film:

Reacties zijn gesloten.