De Vingerhoed : Fennesz – Valera mashup

Fennesz – Valera Mashup 

Een Paar jaar geleden werd er door vrienden gevraagd of ik een paar nummers op wilde zoeken op internet die ze wilden gebruiken voor de doop dienst van hun eeste Dochter, toen hoorde ik voor het eerst Una Paralabra van Carlos Valera (ook the horen op the soundtrack van de film Man on Fire)

Ik vond het een heel mooi breekbaar en puur nummer, en dan die geluiden van spelende kinderen in het begin, het ademt de zomer.

Daarnaast was ik altijd al liefhebber van Christian Fennesz zijn warmbloedige ambientnoise experimenten, niet echt werelden die samen passen, behalve dat ze beide iets warmbloedigs hebben. Tot het momentdat ik de track van Carlos Valera samen bracht met de track grayscale van fennezs zijn album Black Sea in een poging een genre overschrijdende mix te maken.

Deze combi leverde een dusdanig mooi resultaat op dat ik het met de wereld wil delen, het resultaat is hier te horen,en te downloaden, geniet  er van …

5 gedachtes over “De Vingerhoed : Fennesz – Valera mashup

  1. prachtig Mathijs, je liet hem al horen op de mousique-avond, maar vanaf de laptop kwam het toch niet helemaal goed over. fijn dat je hem op deze manier nog eens deelt, want het is echt heel mooi gelukt.

  2. Geweldig gedaan! Ook fijn om ‘m nu even goed te horen.
    Vind het nummer van Carlos Varela veel mooier zo.

Reacties zijn gesloten.