Loudon Wainwright III

Voor mijn schoonvader. Overleden. 13 oktober 2012.

it happens to us all:
shot through the air expecting nets,
flight and then a fall

Loudon Wainwright III – Grown Man (1995)
Human Cannonball

7 gedachtes over “Loudon Wainwright III

  1. Beste Toj en Wim, de strijd is over. Van harte gecondoleerd!
    Bijzonder nogmaals Wim, wat je hiervan met ons deelt. Ook dit weer. Wat een prachtig liedje!
    Mag ik iets teruggeven?

  2. Dank Peter & Kees. Zelf dacht ik eerst aan dit liedje van Ojo Taylor. Hij parkeert zijn auto bij het ziekenhuis en ziet wat bladeren vallen. Dan weet hij dat Rose, zijn oma, is overleden (I missed you though you came to me/I felt you in the air).

    • Ook erg mooi. Volgens mij liet je dat ooit al eens horen op één van onze roemruchte ontmoetingen. Die drums! Dat refrein!

  3. Mooi om te zien hoe je dit zo muzikaal verwerkt, Wim. Prachtig liedje! Ik wens jullie enorm veel sterkte.

Reacties zijn gesloten.