Radio Mousique verhuist naar woensdag

Met ingang van volgende week (21 maart) zal de wekelijkse uitzending van Radio Mousique niet meer op vrijdagavond van 19:00u tot 20:00u zijn, maar op woensdagavond van 22:00u tot 23:00u. Voor mijzelf een prettiger tijdstip en hopelijk voor een aantal (potentiële) luisteraars ook.

Als vanouds draai ik veel nieuw materiaal (singer/songwriter, indie, post-rock en ambient), maar zo af en toe rakel ik nog wel eens wat oudjes op. Ook promoot ik regelmatig kwalitatieve Nederlandse muziek, er wordt nl. veel klasse muziek gemaakt in ons kikkerlandje.
Elke laatste woensdag van de maand probeer ik iets bijzonders te doen (in januari stond de uitzending bv helemaal in het teken van Peter Broderick en op 28 maart a.s. draai ik alleen maar muziek van Nederlandse makelij).

Leuk als je eens komt luisteren. De laatste uitzending kun je hier terugluisteren.

2 gedachtes over “Radio Mousique verhuist naar woensdag

    • Gaaf, betere tijd dan die vroege op vrijdagavond! En vooral de chatfunctie is ook erg leuk, Theiz!

Reacties zijn gesloten.