nieuwe Mousiquant: Daan Savert

Met ingang van heden heeft Daan Savert (al enige tijd berucht om zijn veelvuldige comments op dit blog) zich toegevoegd aan de gallerij der Mousiquanten. Welkom Daan! En nu maar wachten op zijn eerste recensie.

14 gedachtes over “nieuwe Mousiquant: Daan Savert

  1. Welkom Daan. Duik jij voor ons die pareltjes maar eens op!
    Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar die banjo-solo van je 😉

    • Daar ben ik ook nog erg benieuwd naar, Kees!:) Muzikant is natuurlijk wat anders dan Mousiquant.;)

      • Om het met een berucht jurylid van een al even beruchte talentenshow (waarschijnlijk voor jouw tijd, ahum) te zeggen: ‘gewoon doorgaan!’

      • was het niet “vooral doorgaan”?

        Maar leuk dat je het Mousiquanten sterrenteam verrijkt Daan! Ik lees hier met veel plezier originele stukken, dus hoe meer des te beter!

      • Je hebt weer eens volkomen gelijk, Jan Willem! Hoe kon ik deze klassieke uitspraak toch verkeerd citeren? Jij weet vast ook nog hoe die gast met dat enorme accent heette…

      • Ach, hoe kon ik de naam van dit helder licht vergeten! Gelukkig dat jij je klassiekers wel kent…

    • Nou, Bram: BroJ moet eerst maar eens wat releasen.:p Overigens komt er binnenkort misschien een recensie van die samenwerking van Hammock en The Church (die ik dus wel kan waarderen). En Arafura mag ook wel een keer onder de aandacht gebracht worden. Wanneer komt jullie eerste album?

Reacties zijn gesloten.