Mooi clipje met Band of Horses

Pro Infirmis conducts an experiment: there are only a few people who don`t have empathy with disabled people. Nevertheless, the passenger seat in the public bus next to Fabian often stays empty. Handicapped people are a regular part of our society.

So, get closer.

The audio track “The Funeral” is by courtesy of “The Band Of Horses” from the album “Everything All the Time”:

4 gedachtes over “Mooi clipje met Band of Horses

  1. Mooi en ontdekkend filmpje! Maar ik begrijp één ding niet: waarom kiest men nu juist Funeral van BoH? Dat is tekstueel wel weer erg heftig bij de strekking van dit filmpje. Of denk ik nu te ver door?

  2. Volgens mij gaat het hier gewoon om de juiste muzikale emotie die past bij het beeld. En dan snap ik ‘m wel. Mooi filmpje. Ga ik onthouden als preekillustratie.

    • Oké, als man des W/woords focus ik me blijkbaar teveel op de tekst. Toch kan ik die niet zomaar los zien van die muzikale emotie. Het zit me hier in de weg. Ik had voor iets instrumentaals gekozen…

Reacties zijn gesloten.