De Warme Truien Tour

Het is nu nog even een paar dagen mooi weer (waarschijnlijk om de overgang naar de herfst toch enigszins te markeren), maar het koude seizoen komt er al weer aan. Volkoren, het geitenwollensokkenlabel dat wij altijd al een warm hart toedroegen helpt ons de winter door met het sympathieke intiatief De Warme Truien Tour. Het idee is niet geheel nieuw, TEAR organiseert al langer de Warme Truien Dagen, maar nu hebben ze dus met Volkoren de handen ineen geslagen. TEAR zorgt voor de eerlijke koffie, Volkoren voor de muzikanten (Charles Frail en Rogier Pelgrim). En dat alles in huiskamerconcert-setting op diverse bijzondere lokaties. Aanmelden kan via FaceBook.

5 gedachtes over “De Warme Truien Tour

  1. Mooi initiatief. Helaas een beetje uit de slinger, dus ik zal er niet bij zijn. Ik houd mijn korte mouwen shirt nog maar even aan.

  2. Van die Charles Frail had ik nog nooit gehoord. Totdat ik via de nieuwsbrief van Volkoren een clip van een liedje van hem zag. Filmisch is het best verantwoord; leuk dat gedraai van twee verliefde mensen (gaap). Muzikaal is het ook best in orde, maar die stem trek ik minder. Kijk, Anthony is een wereld op zich, maar iedere imitator moet z’n mond snel met (is ie weer) groene zeep spoelen.

Reacties zijn gesloten.