Mousiquestephan

Muziekliefhebber Stephan volgt sinds kort met plezier ons blog en ik heb hem ook al in de comments gezien. Hij stuurde ons een linkje door met een door hemzelf samengestelde muziekmix. Enjoy!

9 gedachtes over “Mousiquestephan

  1. Een mooie mix, Stephan! De nodige muziek is hier ook door die en gene besproken. M.a.w.: je hebt een Mousique-ologisch verantwoorde smaak. Daarbij missen we natuurlijk wel één band, onze ‘huisband’ The Innocence Mission! 😉

    Ik was bij jouw mix verrast door I Break Horses, dat mij deed denken aan Slowdive en meer van die gestileerde shoegaze. Daarnaast vond ik dat nummer van The Middle East ook heel mooi. Ik heb van hen hun debuut-ep: een mooi kleinood.

  2. leuk initiatief! sluit inderdaad goed aan bij de muzieksmaak van sommigen hier.

    i break horses hoor ik ook bij Jan Willem nogal eens langskomen op Senzor Radio. is inderdaad bijzondere muziek. er zitten trouwens een aantal mooie overgangen in deze mix, je hoort er aan af dat het met zorg is gemaakt!

  3. Dank. Ook voor de muziektips. Erg leuk om zo op deze wijze enkele van mijn favoriete liedjes van het moment te delen!

    Naast deze wellicht meer esthetische blik op mijn muzieksmaak kent deze overigens ook een aantal donkere krochten. Daar bevinden zich trouwens geen volkszangers!

      • Een algehele zwak voor de betere eurodance. Gevoelig voor emo-hop. Sterke voorliefde voor trip-hop. Om zo maar eens wat te noemen.

      • Jaja. Triphop kan zeker duister zijn met als hoogtepunten Mezzanine van Massive Attack en Portisheads debuut, maar was is er zo donker aan eurodance? Brr…
        Ik dacht meer aan metal, industrial of dark ambient, om maar eens wat te noemen.

  4. Met donker krochten doelde ik meer op smaak dan op de muziek zelf! Eensch wat betreft de klasse van Massive Attack en Portishead. Ook het solowerk van Beth Gibbons met Rustin Man kan ik goed waarderen.

    Een tip voor de concertgangers: zojuist ontdek ik dat Low, Other Lives en I Beak Horses allen optreden op de vrijdag van Le Guess Who? in Utrecht. Eind november.

Reacties zijn gesloten.