Tekstvast…

Welk kind zingt er niet graag mee met het nummer van zijn favoriet? Dat de teksten daarbij wel eens anders verstaan worden dan ze in werkelijheid bedoeld zijn, laat ook het onderstaande clipje zien. Ik vind het erg komisch. Mocht je zulke woord- en beeldgrapjes te flauw vinden – teveel Herman Finkers zeg maar – dan kun je altijd nog genieten van deze tekstloze zanger (cq Jan Peter Balkenende zonder bril).

14 gedachtes over “Tekstvast…

  1. De Mama Appelsap-filmpjes zijn ook erg leuk. Daar verstaan mensen Nederlandse teksten in anderstalige nummers.
    Eduard Khil van trololololo is een held!:-) Deze is ook erg bizar:

    • Dus jij kende die gast? Ik dus niet, maar ik kwam het ergens op het net tegen. In die versie van jou heeft hij volgens mij een hele space-cake op! Wel knap gedaan, want het loopt echt perfect synchroon met die mondbewegingen van onze Eduard.

      • En of ik die gast kende. Het officiële trololo-nummer is al ruim een jaar mijn ringtone én wekker (dat is geen grap!).

      • Vroeg hij quasi-onwetend…
        Nou, ik vind dat getrolololololololo, enz. voor één keertje – goed drie keertjes – wel leuk, maar om daar nu elke keer als mijn telefoon overgaat of mijn wekker afgaat, mee geconfronteerd te worden; dan zou ik toch wel rijp zijn voor de bank bij ‘In Therapie’. Maar jij bent blijkbaar een man van staal…

      • Hier trouwens nog een uitvoering in het Concertgebouw met een heus symfonie-orkest. Nog geweten dat die Eduard Khil klassieke composities schreef…

      • Maak van je belediging een compliement! Ben ik sado-masochistisch of een man van staal? Ik vind dat laatste dan beter klinken. Hoewel ik ergens kan genieten van dit nummer. Maar vooral van de clip. Dat hoofd van die vent, hoe hij dat publiek in kijkt. Ik vind het geniaal. En het nummer heeft zo’n mooi pluk-de-dag-gevoel.:-)

      • Zeker theoloog?? 😉
        Die geven overal een draai aan, weet ik uit eigen ervaring. (maar het is wel een mooie draai, Daan!)

  2. Nog twee ‘misheard’-clipjes om het af te maken. Vooral die ‘French’-zinnen bij Lady Gaga zijn geweldig:

    • wacht maar af met welk diepgravend artikel ondergetekende (en gespleten persoonlijkheid) vanavond komt…

Reacties zijn gesloten.