Video: Mastodon Deathbound

In mij schuilt (een beetje!) een metalhead. Zeker als het om spannende metal gaat. In die categorie valt Mastodon zeker. Hun laatste album Crack the Sky ging zelfs richting progrock. Hun aanstaande album schijnt weer wat bruter te zijn. Dat geldt zeker voor de nieuwe single met bijbehorende clip. De term ‘gewelddadige videoclip’ krijgt hiermee een nieuwe dimensie. Ik vind het prachtig en het doet me denken aan de tijd dat ik ook graag speelgoed sloopte… Het begin van de clip is trouwens ook hilarisch.

2 gedachtes over “Video: Mastodon Deathbound

    • Ik heb me laten vertellen dat deze rol gespeeld wordt door de drummer van Mastodon. Volgens mij ziet die er in het echt een stuk ruiger uit (maar wel met twee oorbellen…)
      Ja, poppen in clips; altijd leuk of mooi:

Reacties zijn gesloten.