Metropolis 2011, zondag 3 juli

3 gedachtes over “Metropolis 2011, zondag 3 juli

  1. Ik had er graag in Rotturdam bij geweest (mooie line-up!), maar wegens verschillende oorzaken laat ik verstek gaan. Gisteravond zijn Daniël D. en ik bij De Kift in Amersfoort geweest: weergaloos. Verslag volgt nog…

  2. Vorig jaar was ik er wel bij maar dit jaar heb ik ook andere activiteiten, waardoor het helaas niet gaat lukken. Metropolis is altijd leuk om naartoe te gaan; gratis, goede sfeer en vaak leuke artiesten. En in een van mooiste parken van Rottterdam…

    Ben benieuwd naar jou/jullie ervaringen bij de Kift.

  3. vandaag dus wel even met het gezin naar de Zomerzondagen in Het Park geweest. Leuke verrassing was de band Les Cerveaux Lents, met leden van o.a. Absynthe Minded, die een aanstekelijke mix brachten van Balkan, Jiddische en Russische gypsy en een vleugje jazz. voetjes van de vloer!

Reacties zijn gesloten.