Speciaal voor Peter ;-) Warwick Avenue by Duffy

6 gedachtes over “Speciaal voor Peter ;-) Warwick Avenue by Duffy

  1. dat klinkt wel bekend.
    maar, eerlijk: het boeit me voor geen meter!
    geldt ook voor al die andere huppeltjes: Norah Jones, Adele, Katie Melua, etc. etc.
    Rumer steekt daar met kop en schouders boven uit, zeg je, maar het is allemaal muzikaal behang. Op zich niets mis mee, maar geef mij dan maar bv. Melanie Laurent (de muze van Damien Rice) ofzo, dat pretendeert ook niets meer te zijn dan muzikaal behang. Ik heb liever dat zo’n dame zwoel in mijn oren fluistert dan zo’n keel opzet als bv Adele of Duffy.
    Rumer is wat dat betreft wel OK.

  2. 😀 Dat dacht ik al wel. Je bent nog mild voor jouw doen. Ik had hem ook gepost om een dergelijke reactie te ontlokken…

  3. Speciaal voor Peter? Het moet hier niet te klef worden, boys! Of moet ik ‘Peter’ in de zin van de legendarische Peter van Jiskefet zien? M.a.w. kan iedereen Peter zijn?
    Ik trek in ieder geval deze schoen aan en moet direct concluderen dat hij heel vervelend zit! Wat is die Duffy toch een wuft en overschat zangeresje. Samen met Adele, Amy MacDonald en weet ik wat er nog meer uit dat blik komt, zijn het zogezegd allemaal pastiches van Dusty Springfield. Maar ze mogen nog niet de schoenveters van deze grandlady of white soul – God hebbe haar ziel! – vastmaken.

    En trouwens, wat is dit voor gruwelijk saaie clip! Enige vraag die ik heb, is: hoeveel traangas is er nodig geweest om dit meisje aan het huilen te krijgen?

Reacties zijn gesloten.