mousique in 2010

Volgens wordpress heeft Mousique het fantastisch gedaan in 2010:

Healthy blog!

The Blog-Health-o-Meter™ reads Wow.

de cijfers

Featured image

Een Boeing 747 kan 416 personen vervoeren. Deze blog is 6.800 keer bezocht in 2010. Dat is ongeveer hetzelfde aantal mensen als 16 volle Boeings 747. Toch niet slecht voor een startende weblog.

In 2010 hebben we 64 nieuwe berichtjes gepost.

De drukste dag van het jaar was 27 november met 181 views. De meest populaire post was die dag: JAARLIJSTJES 2010.

de Top 5 van 2010

1

JAARLIJSTJES 2010 November 2010
29 comments

2

Mooi November 2010
5 comments

3

Pa Rum Pum Pum Pum (de mooiste kerst cd’s) December 2010
16 comments

4

recensie: Dead Man Walking (Original Soundtrack) June 2010

5

Waarom vinden we Mumford zo goed? June 2010
8 comments

6 gedachtes over “mousique in 2010

  1. Ja en dan te bedenken dat we pas in juni 2010 zijn gestart! Dus dit zijn geen jaar, maar half-jaar statisitieken!

  2. ja, ik ben ook wel een beetje trots op hoe mousique zich ontwikkeld heeft. Ik zie uit naar een mooi 2011, waarin veel schoonheid wordt ontdekt en geluisterd.

    • Beste mensen van Mousique,

      Het is de laatste dagen een beetje erg rustig op dit blog. Ik heb een idee voor een nieuw topic: mousique in 2011. Naar welke nieuwe uitgaven in 2011 zie je uit? De lijst van komende releases op Pitchfork.com kan daarbij helpen:

      http://pitchfork.com/news/41044-the-pitchfork-guide-to-upcoming-releases/

      Daarnaast laat ik mij natuurlijk altijd graag verrassen door recensies van anderen en niet te vergeten: de aanbiedingsbakken in de betere muziekshop.

      • wij hebben ook even vakantie…

        maar binnenkort komen we weer met mooie recencies.
        ik kijk in elk geval uit naar nieuwe werk van Damien Rice, The Decemberists, Iron & Wine, Bright Eyes, Sigur Ros, Elbow en U2.

  3. Die vakantie is jullie van harte gegund hoor! Ik vond het al opmerkelijk dat er juist rond Kerst en de jaarwisseling zoveel verscheen. Misschien dat ik daarom diezelfde flow nog verwachtte…

    Ik zie inderdaad ook uit naar de nieuwe Iron & Wine. Er waren al een paar liedjes her en der op het net te beluisteren. Deze zijn fraai, maar ik verlang ook weleens terug naar de verstilling en eenvoud van de eerste albums. Het schijnt op de nieuwe schijf alleen maar voller te worden. Maar goed, we zullen zien.

    Verder ben ik benieuwd naar dat album van James Blake. Het is weliswaar een grote hype, maar die ep’s klinken erg goed. Vooral die cover van Feist is heel mooi (idem de clip)

    En ik zie uit naar nieuw werk van The Cold War kids, Mogwai, Devotchka, REM, The Mountain Goats, Fleet Foxe en natuurlijk Low.

Reacties zijn gesloten.