het muziekjaar is nog niet voorbij!

Jammer, jammer, jammer; heb ik net mijn jaarlijstje gepubliceerd, blijkt het muziekjaar nog lang niet voorbij. Ik verwacht niet zo heel bijzonders meer dit jaar, maar deze had toch hoog op mijn lijstje kunnen eindigen als ik nog even gewacht had. Het is een meesterwerk, de meest ontoegankelijke (bijna hermetische) plaat die de man ooit gemaakt heeft. Ik ben benieuwd of zijn fans hem nog kunnen volgen.

Ik was in elk geval helemaal van de kaart vanwege de meesterlijke platheid en bijna buitenaardse ongeïnspireerdheid van het werkje. Het lijkt erop dat onze soundmixman niet alleen financieel aan de grond zit, maar ook artistiek gezien praktisch bankroet is.

Op Fileunder een hilarische recensie waar ik kostelijk om heb kunnen lachen.

5 gedachtes over “het muziekjaar is nog niet voorbij!

    • bij jou klinkt er toch een soort teleurstelling in door. Volgens mij was je stiekem fan en keek je elke keer vol verwachting uit naar zijn nieuwe plaat.
      En omdat hij je nu is tegengevallen reken je publiekelijk met hem af.
      Jammer…

      • dat heb je goed gezien; het fijne aan Marco was altijd dat hij zulke toegankelijke muziek maakte en dat je je zo goed in zijn teksten kon inleven. het lijkt wel alsof hij nu helemaal niet meer begrijpt wat mij bezig houdt. een teleurstelling. ik weet niet of het ooit nog goed komt tussen mij en Marco…

Reacties zijn gesloten.